maandag 30 mei 2011

Harstikke gek...

ben ik. Ik heb nu wel drie hele dagen een naaimachine. En dat is dus ook gelijk de tijd dat ik bezig ben met dat ding. Tot nu toe mag ik niet klagen hoor! Nee joh. Ik heb ondertussen drie rokjes, labeldoekje en een aankleedkussenhoes gemaakt. O en als klapper van de week (nou ja, drie dagen)...en heel erg leuk jurkje. Waarvan de oppas zei: 'waar heb je die nou vandaan? Wat gaaf? Wassie duur?  Een rokje heb ik doorgesluisd naar mijn lieve nichtje van 1. Dus tot zover geen problemen.


Maar ja dan krijgen we het. Ik heb van mijn oma de opdracht gekregen om voor mijn zwangere nichtje een Lodger Bunker te maken. Met mijn stomme kop zeg ik daar ook nog op....ja tuurlijk dat is een leuk idee! Hmmm ze heeft vreselijke mooie (dure) stoffen gekocht, die ik helemaal niet durf te verknippen. Dus hier zit ik, in mijn hobbykamer, starend naar een stapeltje met stoffen. Met de schaar in mijn handen en het lukt niet. Maar ja...hij moet wel af voor vrijdagavond! Hoezo tijdsdruk?


Ik ga nu echt beginnen......echt...

1 opmerking:

  1. Ben jij vamossink? Zo ja dan heb je een troostprijsje gewonnen op mijn give away!

    BeantwoordenVerwijderen