zondag 5 juni 2011

Missie

Ik heb een nieuwe missie. Hmm das misschien wel een heel zwaar woord, maar goed. Het beestje moet toch een naam hebben. Voor mijn zwangerschap (meisje Plurkie wordt eind volgende maand 1) was ik eindelijk dun! Ik was iets meer dan 55 kilo afgevallen. Maar ja tijdens mijn -nietzoleuke- zwangerschap ben ik wel 35 kilo aangekomen. Terwijl ik helemaal niet kon eten van de misselijkheid. Nou goed, om een lang en vooral saai verhaal kort te maken, die kleren die ik eerst droeg pas ik natuurlijk niet meer. Daar hoef je geen rekenkundig wonder voor te zijn. Er staat hier dus een hele verhuisdoos vol met prachtige leuke en vooral veel te kleine kleren. Gemaakt van allerlei leuke stofjes!  Om mijn bron van frustratie weg te nemen ga ik die hele doos door worstelen om er leuke dingen voor leuke kleine kinderen van te maken!


Op het www zijn enorm veel weblogs te vinden met mama's die precies hetzelfde doen. Ik ben dus begonnen. Ik heb gister van een heel schattig tuniekje van mij en super jurkje voor meisje Plurkie gemaakt.


Ik werk helemaal niet met een patroon, tenminste ik loer een beetje naar het scherm van mijn laptop. En dan zet ik gelijk de schaar in mijn stofje om dan het hup in elkaar te zetten. Misschien niet helemaal de goede manier, maar het werkt voor mij! En in mijn geval is het wel handig, ik kijk hoe ik mijn kledingstuk kan gebruiken om er iets ander van te maken. 


Zodra ik weer mijn camera heb zal ik foto's maken van de jurkjes en rokjes die ik al gemaakt heb. Doe jij ook zoiets? Gebruik jij kleding die je niet meer gebruikt voor iets anders?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten