woensdag 5 oktober 2011

haak student....


Announcement1

Zoals jullie weten ben ik begonnen met haken. Het poppendekentje staat nog vers in mijn geheugen...best was het niet. Daar kunnen we het lang en kort over hebben, maar das echt niet goed. Nu was online aan het zoeken naar tips en trucs en ook een beetje naar leuke patroontjes. Ja ja ik was op zoek naar patroontjes terwijl ik die dingen helemaal niet snap. Maar nu kwam ik via via bij Craftyminx terecht. En weet je wat daar is???? Een haak school! Nou ja! Das net wat ik nodig heb joh! Want ik moet en zal dat leren natuurlijk, dat snap je.
Dus ik heb bedacht dat ik maar eens naar crochet school ga. Ben benieuwd!

2 opmerkingen:

  1. Is het dan een echte school, of leer je het online?
    Aan haken begin ik niet meer, daar heb ik het geduld niet voor. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is online! De hele maand oktober komen er lessen online. Ik heb al braaf de module gelezen en mijn huiswerk gedaan. Ja ja het is net echt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen