maandag 5 december 2011

In Sinterklaas stemming



Om mij heen heerst volop een Sinterklaas stemming. Thuis, in mijn kleuterklasje en in de straat. Heerlijk! Met al die  pakjes avonden en feestjes heb ik niet zoveel tijd gehad om iets te maken. Ik was druk met andere dingen. Zoals pepernoten bakken met meisje Plurkie. Tenminste voor zover een kind van 16 maanden al pepernoten kan bakken.

Van het weekend een leuke pakjes avond gehad, waar ik enorm ben verwend. Mooie stapel van allerlei kleurtjes vilt, een rotary cutter en een verzameling lintjes. Meisje Plurkie roept de hele dag Piet, en staat om de haverklap te swingen op een Sinterklaasdeuntje. Maar ja...vanmorgen kwam Sinterklaas nog even op bezoek op school en dat was voor mij het laatste stukje Sinterklaasfeest voor dit jaar.

Dan gaan we weer door met het kerstfeest. Ik ga met allerlei vriendinnen kerstversiering zelf maken dit jaar. Kijken hoever ik kom..Aan inspiratie geen gebrek, nu ik verslaafd ben aan Pinterest.

Zijn jullie ook nog helemaal in Sint sfeer?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten