donderdag 19 juli 2012

een gepimpt ledikantlakentje part 1

Poeh ik ben echt totaal in de babymodus....Nu heb ik ook met mezelf afgesproken dat ik zoveel mogelijk zelf wil maken voor de kleine man. Ik heb ook geen keus eigenlijk aangezien het kamertje helemaal in postzakken/NL stijl wordt. En daar is eigenlijk niks in te krijgen. Ja NLwel, maar ja das nou net wat ik niet bedoel. Binnen nu en twee weken wordt de babykamer gewit en kan ik gaan inrichten. Normaal is witten een klusje dat ik doe, ik ben helemaal van het klussen trouwens. Laminaat leggen, behangen, schilderen enzo. Maar ja, zes maanden zwanger met extreme zwangerschapsmisselijkheid gaat niet samen lekker klussen helaas. Dus ik kruip lekker achter mijn machientje, ik haak hier en daar eens wat en zo wordt het kamertje precies zoals ik in gedachten heb!

Zo pimpte ik gisteravond een simpel wit lakentje van de Hema. Iemand wilde ze weg gooien....dat kan natuurljk niet he? Voor dochterlief had ik alles groen en roze dus dat past totaal niet. Dus 'nieuwe' lakentjes voor meneer. En hier is deel 1.



Euhm...hj wordt nog netjes gewassen (weer) en gestreken hoor....

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk huisjes-lint heb je gebruikt! Inderdaad zonde om zo'n leuk lakentje weg te gooien...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje Nicole! Zonde he? Ik heb er zelfs 6 gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen